Profilering


PROFILERING

PROFILERING: DESIGN OG TRYKKSAKER


Når rammene begynner å ta form, er det på tide å fortelle verden om arrangementet. Vi lager gjerne announcements og konferanseweb, slik at deltakerne får én plass å forholde seg til når det gjelder konferansen. 




Profilering


  • Forhandle med designere og trykkerier, inngå avtaler og følge opp 
  • Eksempler på design og trykkbehov: 

    - First-, second- og final announcement

    - flyers

    - plakater 

    - roll-ups
    - bannere

    - program

    - brosjyrer

    - give-aways 

    - abstractbok

  • Distribuere trykket materiell
  • Utvikle webside for konferansen med mulighet for påmelding
  • Utstilling og sponsorship
  • Sende ut invitasjoner
  • Lage elektronisk utstillerkart over utstillerområdet for publisering på web 
  • Utarbeide forslag til utstillings- og sponsorpakker
  • Forhandle med potensielle sponsorer og utstillere og inngå kontrakt
  • Registrere utstillerrepresentanter
  • Tildele plass på utstillerområdet
  • Fakturere i henhold til utstillers bestilling
  • Bestille og levere utstillervegger og annet ønsket utstyr
  • Innhente materiale til annonser
  • Lage informasjonshefte om utstillere til deltakerne
  • Profilere logo til sponsorer og utstillere på konferansens web
  • Bestille og levere give-aways med eller uten logo / trykk
  • Eksempler på profileringsprodukter: Konferansemapper, konferansenett, ryggsekker, penner, T-skjorter, USB-penner